پس از دو ماه بازجویی، سه عضو یک خانواده به زندان ارومیه منتقل شدند

ابراهیم صدیق همدانی، شهروند اهل ارومیه به همراه دو فرزندش در اسفندماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از دو ماه بازجویی روز گذشته به زندان ارومیه منتقل شدند. بازداشت این سه عضو یک خانواده در ارتباط با همکاری با یکی از گروه های مخالف نظام صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸، سه عضو یک خانواده اهل ارومیه پس از دو ماه بازجویی به زندان مرکزی این شهر منتقل شدند.

ابراهیم صدیق همدانی، پسرش سالار صدیق همدانی و دختر ابراهیم صدیق همدانی که نامش تاکنون احراز نشده است در تاریخ ۴ اسفندماه ۹۷ و در ارتباط با همکاری با یکی از گروه های مخالف نظام بازداشت شدند.

روز گذشته ابراهیم و سالار صدیق همدانی ابتدا به بند ۳-۴ عمومی زندان ارومیه و پس از اعتراض به این موضوع به بند سیاسی این زندان منتقل شده‌اند. دختر آقای صدیق نیز به بند زنان این زندان منتقل شده است.

گفته می‌شود ابراهیم صدیق همدانی پیشتر نیز در سال ۸۴ از بابت اتهام همکاری با سازمان مورد اشاره بازداشت و به ۶ سال حبس محکوم شد. وی پس از تحمل دو سال حبس به صورت مشروط آزاد شده بود.