بازداشت ۳ شهروند با اتهام انجام خالکوبی در تهران

یک قاضی از بازداشت و انتقال به زندان ۳ شهروند تهرانی با اتهام «خالکوبی و تتوی نمادهای شیطان پرستی و مستهجن روی بدن پسران و دختران جوان» خبر داد و از آن با عنوان «انهدام باند» یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرصاد، قاضی منصوری اظهار کرد: “با توجه به گسترش تبلیغات فعالیت این باند در شبکه های اجتماعی و وصول برخی گزارش ها، اقدامات اطلاعاتی برای بررسی بیشتر این موضوع در دستور کار قرار گرفت”.

وی مدعی شد: “پس از چند ماه کار اطلاعاتی مشخص شد ۳ عضو اصلی این باند با اجاره یک واحد مسکونی اقدام به تبلیغات فعالیت غیرقانونی و مجرمانه خود در فضای مجازی کرده و دختران و پسران را به این واحد دعوت کرده و اقدام به انجام تتو روی بدن آنها با تصاویر غیراخلاقی، نمادهای شیطان پرستی، نمادهای فرهنگ غربی و مبتذل می کردند”.

این قاضی با بیان اینکه ۳ متهم اصلی این پرونده با قرار بازداشت روانه زندان شده اند ادعا کرد: “در برخی موارد، این متهمان اقدام به برقراری روابط نامشروع با دختران و زنان کرده بودند”.

وی در پایان با بیان اینکه این پرونده مجتمع قضایی ناحیه یک شمیران تحت رسیدگی است، گفت: “دادستانی با اینگونه فعالیت ها که مصداق فعل حرام و گسترش فرهنگ ابتذال و بی بندوباری است قاطعانه برخورد می کند”.