دادستان نیکشهر؛ مامور خاطی نیروی انتظامی در نیکشهر بازداشت شد

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت که مامور خاطی نیروی انتظامی این شهرستان که در تعقیب و گریز بسوی یک خودروی سواری تیراندازی کرده بود، پس از بررسی‌های لازم و صدور حکم قضایی بازداشت شد. گل محمدی اظهار کرد “هیچ ماموری در نیکشهر حق تیراندازی به سوی خودروهای حامل سوخت ندارد”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، محسن گل محمدی سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: “ماموران انتظامی نیکشهر در ۲۴ ساعت گذشته در تعقیب و گریز بسوی یک خودروی سواری ۴۰۵ حامل چند لیتر سوخت (بنزین) شلیک کردند که خودرو واژگون شد”.

وی بیان کرد: “این حادثه در شهر نیکشهر رخ داده و تیراندازی خودسرانه سبب واکنش مردم و به ویژه فعالان شبکه های اجتماعی و محافل عمومی شده است”.

وی افزود: “با بازداشت این مامور خاطی از هرگونه تجمع مردمی برای پیگیری این مورد به صورت غیرقانونی جلوگیری شد”.

وی با اظهار تاسف از تیراندازی های بی مورد برخی ماموران بسوی خودروهای حامل مقدار کمی مواد سوختی، خاطرنشان کرد: “هیچ ماموری در نیکشهر حق تیراندازی بسوی خودروهای حامل سوخت ندارد”.

دادستان عمومی وانقلاب نیکشهر گفت: “برخوردهای لازم با سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام شده است و نیکشهر از نظر امینتی شرایط مطلوبی را دارد”.

گل محمدی پیگیری مطالبات و مشکلات از مجاری قانونی را مورد تاکید قرار داد و از نیروهای انتظامی نیز خواست با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه حرکت غیرقانونی مسبب برخی ناامنی‌ها نشوند.

شهرستان نیکشهر یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ایران است.