مدیر مسئول روزنامه شرق بازداشت شد

مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق به دلیل چاپ مطلبی در صفحه اجتماعی این روزنامه به دادگاه احضار و امروز شنبه ۸ اردیبهشت پس از برگزاری دومین جلسه بازپرسی  بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از پیام ایران، وی که به دلیل چاپ مطلبی در صفحه اجتماعی این روزنامه از سوی دادگاهی در مشهد احضار شده بود، هفته گذشته در دادگاه در دادگاه حاضر شد و به دلیل نقص مستندات، جلسه به هفته بعد موکول شد.

مهدی رحمانیان دیشب همراه با خانواده به مشهد سفر کرد تا برای دومین بار در جلسه بازپرسی که امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد، حضور یابد. آقای رحمانیان پس از حضور در جلسه دادگاه با قرار بازپرس، بازداشت شد.

خبرگزاری ایسنا نیز در گزارشی بازداشت آقای رحمانیان را تایید کرده و گفته تاست: “همکاران مدیرمسئول روزنامه شرق ضمن تایید بازداشت وی خبر دادند که در جلسه نخست بازپرسی که پیش از این برگزار شده بود، قرار وثیقه برای وی صادر شد که با حضور در جلسه دوم بازپرسی به دلیل تامین نشدن وثیقه، آقای رحمانیان ظهر امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ بازداشت شد.

لازم به یادآوری است، مهدی رحمانیان در مهرماه سال ۹۱ نیز به دنبال انتشار کاریکاتور هادی حیدری در روزنامه شرق، از سوی شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت و به اوین منتقل شده بود.

مهدی رحمانیان، زاده ۵ تیر ماه ۱۳۴۶ در شهرستان سپیدان، روزنامه‌نگار و سیاستمدار اصلاح طلب ایرانی است. وی صاحب امتیاز و مدیر مسئول “روزنامه شرق” است.