تذکر نماینده مجلس و درخواست بررسی عوارض پارازیت‌ها بر سلامتی مردم شهر شیراز

علی اکبری، نماینده مردم شیراز در مجلس اعلام کرد که خواستار بررسی عوارض پارازیت‌ها بر مردم شیراز شده و به دولت به خاطر ارسال پارازیت تذکر داده است. حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز نیز در پاسخ گفته است که “موضوعات غیرعلمی نیازمند پیگیری نیست و بر اساس مطالعات جامع موارد نگران کننده‌ای در این رابطه وجود ندارد.”

به گزارش خبرگزاری هرانا و به نقل از خبر جنوب، یک نماینده مردم شیراز در مجلس اعلام کرد به دولت به خاطر ارسال پارازیت تذکر داده و خواستار بررسی عوارض پارازیت‌ها بر سلامتی مردم شهر شیراز شده است.

علی اکبری گفته مردم شیراز «نگران» عوارض ناشی از پارازیت‌ها در این شهر هستند.

آقای اکبری افزود: “مردم خواستار رسیدگی به این موضوع هستند و مسئولین استان فارس در خصوص نگرانی مردم هم باید احساس مسئولیت کرده و پاسخگو باشند”.

وی اضافه کرد: “نباید سلامت و بهداشت مردم با وجود امواج پارازیت در سطح شیراز به خطر بیفتد”.

این عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس همچنین از تذکر کتبی خود به دولت در خصوص پیگیری موضوع امواج پارازیت در شیراز خبر داده است.

اکبری افزود: “از مرکز پژوهش‌های مجلس خواستم که مساله پارازیت‌ها را به صورت تخصصی مورد مطالعه و تحقیق قرار دهند و نتیجه را به نمایندگان اعلام کنند”.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا “ارتباطی بین شیوع سردردها در میان مردم شیراز با پدیده امواج پارازیت ها وجود دارد؟” هم گفته “به محض دریافت اطلاعاتی در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد”.
حیدر عالیشوندی٬ فرماندار شیراز در پاسخ به این پرسش که “آیا قداماتی در مورد میزان امواج پارازیت و تاثیرگذاری آن بر سلامت مردم انجام شده” گفته: “موضوعات غیرعلمی نیازمند پیگیری نیست”.

عالیشوندی افزود: “میزان این امواج خارج از استانداردهای معمول نیست و بر اساس مطالعات جامع موارد نگران کننده‌ای در این رابطه وجود ندارد”.

وی اضافه کرد: “این میزان امواج پارازیت در سطح شیراز به طور مستمر در حال ارزیابی است و مردم اطمینان داشته باشند که میزان آن با استانداردها مطابقت دارد”.
Facebook
Twitter
Google+