یکی از مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد بناب فوت کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از جان باختن یکی از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس دانشگاه آزاد واحد بناب به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد. روز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه یک دستگاه مینی بوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بناب در محور بناب – ملکان واژگون شده بود.

به گزارa خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شب گذشته (سه شنبه ۹ بهمن) یکی از دانشجویان حادثه‌دیده در سانحه واژگونی دانشگاه بناب به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان امام رضا تبریز جان خود را از دست داد.

وی افزود: متاسفانه “دیمن مولودپور”، دانشجوی اهل بوکان رشته مامایی دانشگاه آزاد بناب بر اثر مصدومیت شدید ناشی از این تصادف رانندگی، پس از گذشت یک روز جان خود را از دست داد. ۵ مصدوم دیگر سانحه همگی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

جوانپور در پاسخ به این سوال که دانشگاه آزاد چه واکنشی نسبت به این اتفاق دارد؟ گفت: این حادثه یک موضوع ناخواسته‌ای بوده و همه ما متأثر شدیم.

لازم به یادآوری است که صبح روز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه، یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب که برای گذراندن طرح خود به بیمارستان میاندوآب اعزام می‌شدند، واژگون شده  و در پی این سانحه ۶ تن مصدوم شدند.

در تاریخ ۴ دی ماه نیز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران ابتدا در دم باعث کشته شدن ۸ تن و زخمی شدن ۲۸ نفر شد، اما پس از آن آمار کشته‌ شدگان به ۱۰ نفر رسید.