محاکمه زن جوان متهم به اسیدپاشی

زنی جوان که خواهر شوهرش را هدف اسیدپاشی قرار داده بود، منکر جرم خود شد. اما بر اساس شواهد موجود قاضی پرونده کیفرخواست متهم را صادر کرد و متهم به زودی در دادگاه به جرم اسیدپاشی محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا و به نقل از جوان آنلاین، صبح دوشنبه ۲۴ آبان‌ سال گذشته، مأموران کلانتری‌۱۵۶ افسریه در جریان حادثه اسیدپاشی روی دو زن جوان در خانه‌ای حوالی ۳۰‌متری افسریه قرار گرفتند و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل همسایه‌ها متوجه فریاد‌های دلخراش، ‌ای‌سوختم! از این خانه می‌شوند و پس از ورود به این خانه مشاهده می‌کنند دو زن دچار سوختگی شده و آنها را برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند.

بدین ترتیب مأموران برای ادامه تحقیقات راهی بیمارستان شدند. یکی از آنها که مریم نام داشت و به شدت از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود، گفت: “شب قبل در خانه برادرم مهمان بودم. صبح که شد هنوز در خواب بودم که احساس کردم فردی بالای سرم قرار دارد. وقتی چشمانم را باز کردم، دیدم همسر برادرم در حالی که کاپشن شوهرش را پوشیده و صورتش را پوشانده بود با بطری بالای سرم ایستاده است. به سرعت از رختخواب بیرون آمدم و با او درگیر شدم که مایع بطری را روی صورتم پاشید و کمی از مایع داخل آن هم روی پای خودش پاشیده شد”.

پس از این احساس سوزش شدیدی به من دست داد به طوریکه به بیرون رفتم و با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم.

مأموران در ادامه از همسر برادر قربانی تحقیق کردند. متهم در بازجویی‌ها منکر اسیدپاشی روی خواهر شوهرش شد. وی گفت: “من بیرون بودم و وقتی وارد خانه شدم مرد غریبه‌ای روی خواهر شوهرم اسیدپاشید. من با او درگیر شدم که کمی از مایع اسیدی هم روی بدن من پاشید و فرار کرد”.

متهم در تحقیقات بعدی منکر جرم خود شد، اما از آنجایی که دلایل و شواهد حکایت از این دارد که متهم روی خواهر شوهرش مایع اسیدی پاشیده است قاضی پرونده کیفرخواست متهم را صادر کرد و بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه به جرم اسیدپاشی محاکمه می‌شود.