میرزا محمد مهرابی با تودیع وثیقه آزاد شد

روز گذشته، میرزا محمد مهرابی دبیرکل حزب وفاق قم با تبدیل قرار بازداشت توسط دادسرای ویژه روحانیت قم و با تودیع وثیقه ۱۰۰ میلیونی آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف، “میرزا محمد مهرابی” دبیرکل حزب وفاق قم که چهارشنبه گذشته در منزل خود بازداشت شده بود روز گذشته ۶ اسفند ماه ۱۳۹۶، آزاد شد.

حجت الاسلام مجتبی لطفی در کانال تلگرامی خود با اعلام این خبر نوشته است که او با تبدیل قرار بازداشت توسط دادسرای ویژه روحانیت قم و با تودیع وثیقه ۱۰۰ میلیونی آزاد شده است.

لازم به ذکر است هفته گذشته مجتبی لطفی، یکی از شاگردان آیت الله منتظری از بازداشت «میرزا محمد مهرابی»، دبیر حزب وفاق قم خبر داد.

آقای لطفی در این باره گفت: “هفته‌ی گذشته میرزا محمد مهرابی فعال سیاسی و دبیر حزب وفاق قم توسط اداره اطلاعات این شهر در منزل خود بازداشت و همراه کامپیوتر و دست نوشته‌ها و مهر حزب وفاق به بازداشتگاه منتقل شد. از اتهام آقای مهرابی اطلاعی در دست نیست.”
مجتبی لطفی در نوشته خود تاکید کرد “احتمال می رود بازداشت وی بی ارتباط با نوشته‌های او در فضای مجازی نباشد.”

آقای مهرابی متولد سال ۱۳۴۰، دارای مدرک کارشناسی تاریخ از دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد فلسفه‌ی دین از دانشگاه قم و همچنین در حوزه علمیه قم به ویژه درس آیت الله منتظری تحصیل کرد. وی از رزمندگان دوران جنگ است که به مدت دو سال در جبهه حضور و مجروح شده است.

از آقای مهرابی کتاب‌های “مالیات در ترازوی شرع، عقل، عرف و قانون” و “تاملی در تاریخ پژوهی” به رشته تحریر در آمده است.