تعطیلی یک مهدکودک بدلیل برگزاری استخر مختلط

estakhr kodakan
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ضمن اعلام تعطیلی موقت یک مهدکودک بدلیل برگزاری استخر مختلط گفت که این مهدکودک واقع در خیابان آفریقا جزو مهدهای قدیمی و خوب شهر تهران به شمار می‌رفت که به محض انتشار اخباری مبنی بر برگزاری استخر مختلط ، همکاران برای بازرسی اعزام شدند. معاون بهزیستی اعلام کرد؛ پرونده «مهد کودک» متخلف به کمیسیون نظارت عالی سازمان بهزیستی ارجاع شده.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، ابراهیم غفاری ادامه داد: “مدیر این مهدکودک علی رغم آنکه عکس‌های منتشر شده دقیقا عین تصاویر استخر مهد هستند، این مسئله را با جدیت تکذیب کرد و مدعی است که این تصاویر بسیار قدیمی هستند”.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به ادعای مدیر این مهدکودک مبنی بر اینکه این مهدکودک دارای سایت رسمی نیست، گفت: “این توجیه به هیچ عنوان برای سازمان قابل قبول نیست چون این مهدکودک ضوابط و مقررات را رعایت نکرده است و تصاویر منتشر شده در سایت این مهدکودک با محیط آن کاملاً همخوانی دارد”.
غفاری ادامه داد: “لازم به ذکر است که مدیر این مهدکودک پیش از این اخطار و تذکراتی را در خصوص استخر مجموعه مهدکودک خود دریافت کرده بود”.
وی تصریح کرد: “این استخر در مجموعه مهدکودک مذکور قرار دارد اما مجوز لازم را نداشته و موارد ایمنی را رعایت نکرده است، به همین دلیل پیش از این هم چندین بار تذکر و اخطار دریافت کرده بود تا اینکه روز گذشته پس از انتشار خبری مبنی بر برگزاری استخر مختلط در این مجموعه، پس از بازرسی از مهد به طور موقت آن را تعطیل کردیم”.