دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

امروز دوشنبه، جمعی از خریداران محصولات رامک‌ خودرو، شماری از مهمانداران شرکت مهتاب سیر جم اندیمشک (از شرکت‌های پیمانکاری شرکت راه آهن رجا) و جمعی از تولید کنندگان پوشاک مدارس در شیراز، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از مشرق نیوز، امروز دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ جمعی از خریداران محصولات رامک‌ خودرو، در اعتراض به تاخیر در تحویل خودرو مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران، تجمع کردند.

صبح امروز تعدادی از خریداران محصولات رامک خودرو در واکنش به آنچه که آن را عدم ایفای تعهد این شرکت در تحویل خودروها و افزایش قیمت‌ها اعلام کرده‌اند، در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند و خواستار اعاده حق خود شدند.

این مشتریان معتقدند که خودروهای مانده در گمرک باید به قیمت قرارداد که ١٢٩ میلیون تومان بوده است آزاد شود.

برخی از این مشتریان در سال ۱۳٩۶ اقدام به ثبت‌نام خودروی کره‌ یی تیوولی کرده‌اند. ولی علاوه بر بدقولی این شرکت در تحویل خودروها، قیمت‌های بالایی را در دعوتنامه‌های خود برای تحویل خودرو طلب کرده است.

همه این مشتریان در ماه‌های مختلف سال ۱۳٩۶ اقدام به ثبت‌نام خودرو تیوولی با پرداخت ۵٠ میلیون تومان کرده‌اند. در زمان ثبت‌نام، قیمت این خودرو ١٢٠ میلیون تومان بوده است. اکنون بعد از گذشت بیش از یک سال از موعد تحویل، شرکت مبلغ تمام شده برای خودرو تیوولی را ٣٨٠ میلیون تومان اعلام کرده است.

تجمع مهمانداران شرکت مهتاب سیر جم در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸؛ جمعی از مهمانداران شرکت مهتاب سیر جم اندیمشک (از شرکت های پیمانکاری شرکت راه آهن رجا) در اعتراض به عدم امنیت شغلی و اخراج همکاران خود، مقابل ایستگاه اندیمشک، دست به تجمع اعتراضی زدند.

این مهمانداران به حذف نیروهای این شرکت اعتراض کردند. گفته می‌شود تا امروز ۶ نفر از مهمانداران اخراج شده اند.

تجمع تولیدکنندگان پوشاک مدارس

به گزارش شیرازه، امروز دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸؛ تولید کنندگان پوشاک مدارس امروز در اعتراض به نحوه قرارداد توزیع پوشاک مدارس ،جلوی فرمانداری شیراز تجمع کردند.