نقص عضو یک نوزاد در پی خطای کادر پزشکی بیمارستانی در شهریار

نوزاد متولد شده در بیمارستانی در شهریار، به دلیل سهل انگاری و خطای کادر پزشکی بیمارستان، دچار نقص عضو در ناحیه انگشت دست شده است. پدر این نوزاد ضمن اعلام این خبر گفت در حال حاضر نه کسی به ما پاسخگو است و نه اجازه ملاقات با فرزندم را به من می دهند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، امروز یکشنبه ۷ مهرماه ۱۳۹۸، پدر یک نوزاد تازه متولد شده در شهریار، از قطع انگشت دست فرزندش در بیمارستان، در پی خطای کادر پزشکی خبر داد.

وی در این خصوص گفت: “روز چهارم مهرماه دخترم از اتاق زایمان به بخش منتقل شده و یک روز بعد انگشت کوچک فرزندم به اسم «ر. ن» توسط یکی از پرستاران و به دلیل سهل انگاری در اتاق « ان. آی. سی. یو» قطع شد”.

وی افزود: ” ما ۲ الی ۳ ساعت پس از قطع انگشت فرزندم متوجه این حادثه شدیم اما متاسفانه بیمارستان جراحی نداشت که بتواند مشکل را حل کند. این اتفاق ساعت ۱ بعد از ظهر افتاد اما جراح ساعت ۵ بعد از ظهر آمد و به بنده اعلام کرد احتمال درست شدن انگشت فرزندم ۵۰ درصد است”.

پدر این نوزاد گفت: “به گفته جراح باید ۷ روز صبر کنیم و پس از ۷ روز اگر انگشت خشک شد و افتاد، مشخص می‌شود عمل موفقیت آمیز نبوده و اگر نیفتد عمل موفقیت آمیز بوده است”.

وی در ادامه افزود: “در حال حاضر نه کسی پاسخگو است و نه اجازه ملاقات فرزندم را به بنده می دهند”