اگر آیت الله خامنه ای بمیرد

 

این روزها 24 ساعت در رسانه های حکومتی خبرهای درگیری باندهای حکومتی و فساد گردن کلفت ها ، که در ذات و جوهر این نظام است ، منتشر میشود . این باندها کار را بحدی رسانده اند که در روز روشن و در ملاءعام به هم خائن و فاسد خطاب می کنند . ( درگیری ظریف و کوچک‌زاده در مجلس: ظریف «خائن» است )

هاشمی رفسنجانی که در زمان آیت الله خمینی ، پست و مقامش از خامنه ای هم بیشتر بود و برای جانشینی ولایت فقیه بیمار ، خودش را آماده کرده است ، در رابطه با دستگیری پسرش قوه مجریه جمهوری اسلامی و مدیرانش را به « حیوانات هار » تشبیه کرده بود .

و عفت مرعشی همسرش امروز در باره حکم مهدی هاشمی به تنسیم گفت است :
«حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته بازی.»
: «بروید و همین را بزنید. بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که پدرسوخته بازی بوده، حکمش پدرسوخته بازی بود و حکم نیست
به نقل از محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه، حکم 10 سال حبس مهدی هاشمی که به اختلاس، ارتشاء و مسایل امنیتی متهم شده، در مرحله اجرای احکام و دادسرا قرار دارد .

از سوی دیگر در این روزها ماجرای بورس تحصیلی پسر مهاجرانی توسط ویکی لیکس افشا شده است و بار دیگر یک طشت از هزاران هزار طشت فساد و ارتشاء و اختلاس و خیانت از بام به زمین افتاد و پته اش بر روی آب .

این خبر مثل بمب در روزنامه ها صدا کرد و آتو به دست اصولگراها داد تا حمله و هجومها را به باند مخالف شروع کنند و از آبی که از سر منشا گل آلود است ماهی بگیرند .

حال در میان جنگ و دعواهای گرگها که روز و شب به دریدن هم مشغولند ،، معلوم نیست که بعد از مرگ خامنه ای که به گفته رسانه ها در مرحله چهارم ( متاستاز ) سرطان پروستان قرار دارد و عنقریب اتفاق خواهد افتاد چه بر سر نظام جمهوری اسلام خواهد آمد آنهم در اوج بحرانهای مرگبار و کمرشکن .

آنسوی طیف هم 99 درصدی ها یعنی مردم ایران که کارد به استخوانشان از ظلم و ستم آخوندها رسیده است قرار دارند و هر آن امکان دارد که به خیابانها بریزند و ستونهای عظیم و پوشالی نظام
اسلامی را بر سرشان خراب کنند و این رژیم را برای همیشه در زباله
دانی تاریخ بریزند .

*روزنامه های “یو.اس.ای تودی”، “سانفرانسیسکو تایمز”، واشنگتن پست”، “واشنگتن تایمز”، “فایننشال تایمز”، “دیلی
اکسپرس”، “سان” و شبکه های خبری “فاکس نیوز”، “بی.بی.سی” و “سی.ان.ان” خبر مرگ خامنه ای را درج کردند.