بازداشت راننده متهم به آزار جنسی زنان در تهران

راننده متهم به آزار و اذیت جنسی زنان در منطقه جنوب تهران بازداشت شد. گفته می شود که این راننده پس از سوار کردن زنان از مسیر اصلی منحرف شده و با تهدید با سلاح سرد زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداده و نهایتا مسافران را کنار اتوبان رها میکرده. در پی شکایت این افراد و اطلاعاتی که از راننده و خودرو به پلیس ارائه دادند، متهم طی هفته گذشته بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، از مدتی قبل شکایت های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت جنسی تعدادی از زنان جوان از سوی یک راننده در منطقه جنوب تهران به پلیس ارجاع شده بود.

طبق اظهارات شاکیان پرونده، زنان جوان که برای رفتن به منزل در شهرک ولیعصر، یافت آباد، قلعه مرغی، ابوذر و … سوار یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن یک مرد جوان حدودا ۳۰ ساله بود، شده‌اند اما پس از طی مسافتی راننده از میانه راه به سمت جنوب تهران تغییر مسیر داده و با قفل کردن درهای خودرو و به زور و تهدید با سلاح سرد آنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و آنها را در کنار اتوبان های جنوب تهران رها کرده است.

بر اساس این گزارش، یکی از شاکیان موفق شده بود، شماره پلاک را برداشت کند که این شماره در اختیار پلیس قرار گرفت که هویت مالک خودرو شناسایی شده و تصویری از مالک خودرو در اختیار شاکیان قرار داده شد که همگی تصویر وی را به عنوان راننده مورد تایید قرار دادند. در نهایت طی هفته گذشته متهم در محدوده شهرک ولی عصر و در حالی که سوار بر خودرویش بود، بازداشت شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شده است.