جلوگیری از ورود نوازندگان زن به یک جشن خیریه در قزوین

شب گذشته به دستور رئیس دانشگاه آزاد قزوین از ورود نوازندگان زن “گروه پاتتیک” به روی صحنه یک جشن خیریه در این شهر جلوگیری شد. در این جشن به زنان نوازنده اجازه داده نشد که به عنوان تماشاگر نیز در سالن بنشینند و به همین دلیل بسیاری از هنرمندان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، احمد شکری، تهیه کننده برنامه جشن خیریه قزوین گفت: برنامه جشن خیریه از بزرگترین برنامه‌های خیریه در استان قزوین است که هر ساله برگزار می‌شود و  تمام اعضای شورای شهر قزوین و شهردار در این برنامه کنسرت حضور داشتند.

وی افزود: گروه کنسرت پاتتیک که معتبرترین گروه سنتی استان قزوین است به صورت رایگان برای اجرای کنسرت در سالن حضور پیدا کرده بودند.

شکری همچنین گفت: مابین برنامه به دستور موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین از ورود نوازندگان خانم به روی صحنه اجرا جلوگیری شد.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: حتی به نوازندگان خانم اجازه ندادند به عنوان تماشاگر در سالن بنشینند و به همین علت بسیاری از هنرمندان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

لازم به یادآوری است که طی روزهای گذشته،  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز از احضار نگار معظم، هنرمند زن شیرازی به دلیل تک‌خوانی در جریان تور گردشگری در روستای تاریخی ابیانه به مراجع قضایی خبر داده بود.