تایید حکم ۵ سال حبس مجری یک ستاد انتخاباتی در دادگاه تجدیدنظر

رئیس کل دادگستری ایلام گفت “فردی که در سال گذشته به اتهام توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین بازداشت شد، در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس محکوم شد که نهایتا دادگاه تجدیدنظر حکم دادگاه بدوی را تایید کرد”. وی در ادامه اظهار کرد که “البته این فرد به ۵ سال حبس محکوم شده است که سه سال آن تعلیقی و دو سال دیگر آن قابل اجرا است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، رئیس کل دادگستری ایلام در رابطه با حکم دادگاه بدوی درجریان مجری ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم عنوان کرد: “دادگاه تجدیدنظر حکم صادره از دادگاه بدوی مبنی بر حبس ۵ ساله مجری هتاک را تایید کرد”.

وی گفت: “فردی که در سال گذشته به اتهام توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین بازداشت شد، در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس محکوم شد همچنین این متهم پس از صدور رای دادگاه بدوی نسبت به آن اعتراض داشته که نهایتا دادگاه تجدیدنظر حکم دادگاه بدوی را تایید کرد”.

رئیس کل دادگستری ایلام بیان کرد: “البته این فرد به ۵ سال حبس محکوم شده است که سه سال آن تعلیقی و دو سال دیگر آن قابل اجرا است”.

بنا بر این گزارش، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام، در تاریخ ۸ اردیبهشت سال جاری از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایام انتخابات در ایلام خبر داده و گفته بود: “این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است در مراسم افتتاح ستاد استانی یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات بود”.