❇️چرا کاخ دادگستری تهران در تمام ساعات کاری روز دوشنبه نیمه تعطیل بود؟

 

❇️به گزارش منابع خبری «در تی وی»، برخلاف نظر اعلام شده توسط سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت دوازدهم که «تشخیص عنوان اعمال جاسوسی» را وظیفه معاونت وزارت اطلاعات دانسته و اعمال فرزندان صادق لاریجانی را مصداق جاسوسی به شمار نیاورده، تیم بازجویی متعلق به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران (ساحفاسا) با حضور سردار نجات و فرد دیگری به نیابت از بیت رهبری نظر متفاوتی دارند و با حساسیت بسیار بالا مشغول تهیه گزارش جامع الاطراف برای تقدیم به رهبری پیرامون قضیه انتقال اسناد محرمانه و اطلاعات فوق سری توسط زهرا لاریجانی به کشورهای دیگر هستند!

❇️بر اساس گزارشهای متقن دریافتی از تهران، روز دوشنبه کاخ دادگستری باز بود، اما شعب مختلف حالت نیمه تعطیل داشتند و بی‌رمقی عجیبی بر قوه قضائیه حکمفرما شده بود. شخص صادق آملی لاریجانی رئیس قوه هم غایب بزرگ عدلیه بود.

❇️برخی منابع از بازجویی محترمانه شخص صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه توسط تیم «حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران» و طرح سؤالاتی در خصوص روابط زهرا لاریجانی و سرتیم شیفت حفاظت و ارتباط آن‌ها با عواملی در سفارتخانه‌های خارجی خبر داده‌اند.

❇️بازجویان ساحفاسا، در حالی طرح سئوال‌های خود از صادق لاریجانی در شهرکی واقع در شرق تهران آغاز کرده‌اند که بازجویی از زهرا لاریجانی و افراد مرتبط به طور موازی و جداگانه ادامه دارد.

❇️اکنون با نظر بیت رهبری، دیگر سیدمحمود علوی و وزارت اطلاعات منبع تشخیص اتهام جاسوسی در پرونده زهرا لاریجانی نیستند، ضمن آن‌که کار بازجویی مظنونان به دست داشتن در این پرونده جاسوسی و انتقال مدارک فوق محرمانه به سفارتخانه‌های کشورهای دیگر، زیر نظر سردار محمدحسین زیبایی‌نژاد (نجات) و تیمی از حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) در یکی از مراکز نظامی سپاه پاسداران در جریان است. (منبع با ویرایش: در تی وی)
https://t.me/joinchat/AAAAADvDGSIr3cnGVtM94g