⭕️تیراندازی در مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی چند زخمی برجای گذاشته است

#فقر-اختلاس-خامنه-ای-دروغ-سقوط
ایران جزیره ثبات
امروز تیراندازی در راهروی مجلس در پوشش مراجع کننده.
خبرگزاری حکومتی فارس:
تیراندازی در راه روهای #مجلس / فردی امروز صبح با ورود به مجلس، با نیروهای حفاظت مجلس درگیر شد و به سمت آنان تیراندازی کرد/

طبق آخرین خبر فردی درپوشش مراجعه کننده،وارد راهروی ورودی #مجلس شده وبا #تیراندازی به یکی ازمحافظین،وی رااز ناحیه پا مجروح کرده ومتواری شده

تکمیلی/ تااین لحظه ۳نفر مجروح شده‌اند که دو تن از آنها از مراجعه کنندگان هستند/ اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی است

درهای ورودی مجلس بسته شد الياس حضرتی: ضاربان سه نفر بودند که مجهز به دو قبضه کلاشينکف و يک قبضه سلاح کمری (کلت) بودند. – صداوسیما

 

به گزارش خبرگزاری های داخلی ایران، در داخل ساختمان مجلس تیراندازی روی داده و یک نفر زخمی شده است. همچنین، گزارش‌هایی از تیراندازی و زخمی شدن افراد در آرامگاه آیت‌الله روح‌الله خمینی در تهران منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس، فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.
این خبرگزاری می افزاید که تیراندازی همچنان ادامه دارد اما از هویت این فرد و انگیزه او خبری در دست نیست.

خبرگزاری ایسنا به نقل از یکی از نمایندگان مجلس گفته است که تعداد افراد مسلح ٤ نفر است که با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه داده‌اند و سه نفر را زخمی کرده‌اند.

این خبرگزاری به نقل از این نماینده مجلس می افزاید که که این افراد در حال حاضر در دفاتر نمایندگان هستند و محاصره شده‌اند و اوضاع تحت کنترل است.

همزمان، خبرگزاری کار ایران- ایلنا- گزارش‌ کرده که فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.

این خبرگزاری می‌افزاید که براساس شنیده‌ها، در این تيراندازى یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شده و تا لحظه ارسال این خبر هنوز فرد مسلح بازداشت نشده است.

 

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.