بازداشت متهم به آزار کودک ۶ ساله در رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان از بازداشت ناپدری کودک خردسال رفسنجانی که به ضرب و جرح این کودک اقدام کرده بود خبر داد. بازداشت این فرد در پی شکایت پدر کودک ۶ ساله صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از میزان، امروز دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از بازداشت ناپدری کودک ۶ ساله به اتهام ضرب و جرح وی خبر داد.

حسین رئیسی نژاد در تشریح جزئیات انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر یک فقره کودک آزاری در رفسنجان اظهار داشت: در پی شکایت پدر طفل ۶ ساله مبنی بر این که توسط ناپدریش مورد ضرب و جرح قرار گرفته دستورات قضایی لازم به مامورین پلیس جهت بررسی موضوع صادر شد.

دادستان رفسنجان اعلام کرد: پس از مشاهده آثار جراحت بر روی بدن طفل، بازپرس پرونده بلافاصله نسبت به جلب متهمان، مادر و ناپدری این کودک اقدام نمود.

وی افزود: پس از معرفی متهمان در دادسرا مادر طفل نظر به دفاعیاتش در حال حاضر آزاد است اما ناپدری با توجه به وارد نمودن ضرب و جرح و کندن مو‌های سر طفل تا انجام تحقیقات کامل بازداشت می‌باشد.

دادستان رفسنجان افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهرستان رفسنجان ادامه دارد.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.