نامه بیش ۱۰۰ ریش سفید در مورد بیگناهی مولوی امان الله و حافظ عبدالرحیم

 علماء و ریش سفیدان شهر سرباز با نماینده رهبر در سیستان و بلوچستان در مورد بیگناهی علمای بازداشت شده کوه ونی دیدار کردند. دیدار کنندگان نامه ای با امضای بیش از صد ریش سفید و علمای سرباز را به نماینده رهبر تحویل دادن که امضا کنندگان بر بیگناهی این دو روحانی تاکید کرده و خواهان پیگیری پرونده این دو روحانی از طرف سلیمانی شده بودند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه، مولوی نذیر احمد نماینده خبرگان استان سیستان و بلوچستان، مولوی نقشبندی امام جمعه راسک و جمعی از علماء و ریش سفیدان سرباز با آقای سلیمانی نمایند رهبر در استان سیستان و بلوچستان دیدار کرده و در مورد بیگناهی و آزادی مولوی امان الله بلوچی و حافظ عبدالرحیم کوهی گفتگو کردند کردند.
دیدار کنندگان نامه ای با امضای بیش از صد ریش سفید و علمای سرباز را به نماینده رهبر تحویل دادن که امضا کنندگان بر بیگناهی این دو روحانی تاکید کرده و خواهان پیگیری پرونده این دو روحانی از طرف سلیمانی شده بودند.
خانواده این دو روحانی هم نامه ای به آقای سلیمانی داده و خواهان رسیدگی به پرونده عزیزان خود شده بودند.
به گفته یکی منبع مطلع: “آقای سلیمانی با شخصی بنام حق پرست تماس گرفته و خواهان آن شده است که سریعا به موضوع این روحانیون رسیدگی کند”.
مولوی امان الله بلوچی مدرس یکی از مکتب های حوزه علیمه کوه ون سرباز و حافظ عبدالرحیم کوهی مدرس مکتب دینی دو تن از روحانیون منطقه سرباز اند که در مورخ(  ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ) از سوی مامورین سپاه و اطلاعات بازداشت شدند.
این دو روحانی بیش از یک سال و ماه هست که در بلاتکلیفی بسر می برند و برای چندین بار بازداشت موقت آنها تمدید شده است.