دستاورد تازه نظام اسلامی: برگزاری مسابقات اذان در کپنهاگ، میزبانی از فقرای استرالیا

Image result for ‫دستاورد تازه نظام اسلامی: برگزاری مسابقات اذان در کپنهاگ، میزبانی از فقرای استرالیا‬‎

سازمان مذهبی وابسته به جمهوری اسلامی در کشور استرالیا در شهر «آدلاید» میزبان شهروندان بی‌خانمان شده است. این نهاد شیعی علاوه بر غذا و میوه به این افراد بی‌بضاعت، جای خواب موقتی هم می‌دهد.

به گزارش«محبت‌نیوز»در حالیکه بسیاری از مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند و از داشتن امکانات اولیه زندگی محروم هستند جمهوری اسلامی اقدام به بریز و بپاش‌های بین‌المللی برای مردم دیگر نقاط دنیا می‌کند.

روز ۲۵ مرداد سال جاری علی‌اکبر سیاری، معاون وزارت بهداشت اعلام کرد که ۳۰ درصد مردم کشور گرسنه‌اند و نان خوردن ندارند و این آماری است که وزارت رفاه هم تأیید می‌کند.

حالا خبرگزاری اهل‌بیت «ابنا» گزارش داده سازمانی وابسته به جمهوری اسلامی با عنوان «حسین کیست؟» در کشور استرالیا در شهر «آدلاید» میزبان شهروندان بی‌خانمان شده است. این نهاد شیعی علاوه بر غذا و میوه به این افراد بی‌بضاعت، جای خواب موقتی هم می‌دهد.

همین خبرگزاری در خبری دیگر عنوان کرده مسابقات اذان ویژه جوانان مسلمان در مسجد امام علی شهر «کپنهاگ» دانمارک نیز برگزار شده که هدف آن کشف استعدادهای جوان در زمینه اذان گویی بوده است. همچنین قرار است مسابقات ترتیل و تجوید قرآن نیز به زودی در این محل برگزار شود.

پیش از این نیز ایران در برگزاری جشن‌های یکصدمین سال ورود اسلام به کرواسی نیز کمک‌های نقدی زیادی به این کشور داشته است. مسلمانان کرواسی، بلغارستان، بلاروس، فنلاند و ونزوئلا در زمره کشورهایی هستند که همکاری‌های تنگاتنگی با حوزویان ایران دارند و از این طریق درآمد خوبی برای خود اندوخته می‌کنند.