واحد خلوصی این بار در زندان رجایی شهر محروم از تحصیل شد

به گزارش خبرگزاری بهایی نیوز واحد خلوصی، فعال حق تحصیل و دانشجوی محروم از تحصیل زندانی که پیشتر از طریق خانواده در کنکور ثبت نام کرده بود، علی رغم وعده‌های مسئولین زندان رجایی شهر، امکان شرکت در این آزمون را پیدا نکرد.
به گزارش مجموعه خبری بهایی نیوز محرومیت سیزده ساله واحد خلوصی از ادامه تحصیل و بسیاری از باورمندان به آیین بهایی به استناد شورای عالی انقلاب فرهنگی و در حالی ادامه می‌یابد که حتی زندانیان عادی و مجرمین غیر‌امنیتی از این امکان محروم نیستند.
در این خصوص، وکیل آقای خلوصی از طرح شکایت علیه سازمان زندانها و سازمان سنجش، به دلیل رفتار غیر‌قانونی در عدم برگزاری آزمون تا احقاق حقوق قانونی این زندانی خبر داده است.
واحد خلوصی، فعال حق تحصیل و دانشجوی محروم از تحصیل بهایی به ۵ سال زندان محکوم شده است .
بنابرگزارش بهایی نیوز این شهروند بهایی در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ توسط ماموران امنیتی مقابل منزل خود بازداشت شد همچنین وی پیشتر در اسفند ماه ۱۳۸۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و با قرار وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد شده بود.
لازم به یادآوری است که این شهروند بهایی به همراه ۲۰ تن از فعالان حقوق بشر به دلیل کمک به مردم زلزله زده آذربایجان نزدیک به دو ماه در زندان تبریز و اداره اطلاعات این شهر بازداشت بود.