مولوی عبدالغفار نقشبندی: “در طول تاریخ بدترین اتهامات به بهترین افراد زده شده است”

Reza Amiri

مولوی عبدالغفار نقشبندی نائب امام جمعه شهرستان راسک پس از آزادی از زندان مرکزی زاهدان و در بدو ورود در شهرستان راسک در جمع مردم شهرستان راسک در محل مسجد جامع این شهر سخنرانی کرد.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، وی با اشاره به بازداشت و اتهام های وارد شده به پدرش مولوی فتحی محمد نقشبندی، خود و دیگر هم پرونده ای هایشان گفت: در طول تاریخ بدترین اتهامات به بهترین افراد وارد شده اند.
وی با اشاره به داستان حضرت یوسف، ام المومنین عایشه و اتهامات بی اساسی که به آنها نسبت داده شده گفت: همان گونه که آنها وقتی از این اتهامات بری شدند از خداوند تشکر کردند، من هم در مرحله اول از خداوند تشکر می کنم.
وی افزود: همچنین تشکر می کنم از تمام کسانی که در این مدت زیر بار شایعه پراکنی ها نرفته و برای آزادی ما از هیچ تلاشی دریغ نکردند. و از تمام کسانی که برای ما دعا می کردند و به هر نحو ممکن با ما همراهی می کردند.
مولوی عبدالغفار نقشبندی ادامه داد: در این مدت که در زندان بودیم، فقط جسم ما زندان بود اما فکر و زبان ما با ما همراه بود و ما درس حفظ و تفسیر قرآن را همانجا برگزار می کردیم و از فعالیت های عقیدتی دور نمانده ایم.
وی در پایان دعا کردند که خداوند اسباب آزادی همه زندانیان خصوصا همبندانش را فراهم آورد.