دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

طی روزهای گذشته، شماری از معلمان حق‌التدریس شهرستان شادگان، جمعی از خانواده جانباختگان تصادفات جاده‌ای و شهروندان ساکن شهرستان لارستان و گروهی از کارکنان مترو تهران، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز سه‌شنبه ۱ مردادماه ۱۳۹۸، شماری از معلمان حق‌التدریس شهرستان شادگان در مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضان خواستار تبدیل وضعیت شغلی خود به استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستند. این افراد گفتند که ظرفیت‌های جدید جذب، بایستی به ما که سالها سابقه تدریس داریم، اختصاص یابد.

تجمع خانواده جانباختگان تصادفات جاده‌ای و شهروندان لارستانی

به گزارش عصر ایران، روز سه‌شنبه ۱ مردادماه ۱۳۹۸؛ جمعی از خانواده جانباختگان تصادفات جاده‌ای و شهروندان ساکن شهرستان لارستان در استان فارس، در اعتراض به وضعیت جاده‌های این شهرستان، در مقابل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تجمع کردند.

در پی تکرار حوادث جاده ای در مسیر لار-جهرم در جنوب استان فارس و جان باختن ۱۶ نفر در ۴۰ روز اخیر، صبح امروز سه‌شنبه ١ مردادماه جمعی از مردم و خانواده مرحوم “حق شناس” که در حادثه رانندگی ۱۰ تیرماه، ۴ نفر از اعضای آن در محور لار-جهرم جان باختند، با حضور در مقابل اداره کل راه و شهرسازی لارستان و فرمانداری ویژه لارستان اعتراض خود را نسبت به عدم پیشرفت دو بانده شدن این محور ترانزیتی و بی توجهی مسئولان ارشد اعلام کردند.

تجمع کارکنان مترو تهران

به گزارش خبرآنلاین، روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸؛ گروهی از کارکنان مترو تهران، در اعتراض به تغییر وضعیت شغلی خود، در محوطه شرکت مترو این شهر تجمع کردند.

معترضان حاضر در این تجمع شعارهایی از جمله «هاشمی هاشمی رای ما رو پس بده»، « مدیر بی لیاقت استعفا استعفا» را سر دادند.