پدری به اتهام تجاوز به سه دخترش دستگیر شد

مردی به خاطر تجاوز جنسی به سه دخترش در پیشوای ورامین دستگیر شد. در پی ادعای زن خانواده، همسر و پدر فرزندانش دستگیر شد و پرونده این موضوع در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه خراسان، یک زن با مراجعه به بهزیستی بخش پیشوای شهرستان ورامین ادعا کرد که شوهر ۵۴ ساله‌ام به سه دخترم تجاوز کرده و دیگر نمی توانم سکوت کنم و می خواهم کاری کنم تا شوهرم دست از سر دخترانم که کوچک‌ترین آن ها ۱۵ ساله است، بردارد.

طبق این گزارش، براساس ادعای زن مراجعه کننده، پرونده ای در دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد و در گام نخست دختر ۱۵ ساله  این مرد که وی نیز تبعه یک کشور خارجی است  هدف تحقیق قرار گرفت.

طی انجام تحقیقات در خصوص این پرونده، دختر ۱۵ ساله گفت: “یک روز در خانه خواب بودم که پدرم با در دست داشتن چاقو بالای سرم آمد و با تهدید مرا هدف تجاوز قرار داد”.

در ادامه بررسی ها و بازجویی ها، داماد این خانواده نیز این اتفاق ها را تایید کرد: “بعد از ازدواج با همسرم، او با گریه راز پنهانی‌اش را فاش کرد و گفت که پدرش او را بارها هدف نیت شیطانی‌اش قرار داده است”.

گفته شده است این مرد، با شکایت دختر ۱۵ ساله‌اش، سکوت دو دختر دیگر و با دستور مقام قضایی دستگیر شد و ابتدا خود را در ماجرای تجاوز به دخترانش بی گناه دانست.

همچنین در این گزارش ادعا شده، در حالی که  این مرد  به اتهام تجاوز به سه دخترش دستگیر شده، به دستور قاضی شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران برای تایید سلامت روحی و روانی‌اش در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفته است.