مصدومیت ۴ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

امروز یکشنبه، در سایه فقدان ایمنی محیط کار، ۴ کارگر در قزوین و ورامین دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ورامین گفت: “سه کارگر هنگام حفاری در روستای خورین ورامین زیر آوار محبوس شدند”.

بهنام کرمانی اظهار کرد: “سه کارگر هنگام حفاری یک چاه بودند که ناگهان اتاق محل حفاری ریزش می‌کند و این کارگران زیر آوار گیر می‌کنند”.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ورامین گفت: “با تلاش آتش‌نشانان عملیات آواربرداری انجام شد و سه کارگر از زیر آوار به بیرون کشیده شدند”.

کرمانی افزود: “دو نفر از این کارگران مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر آنها به علت شکستگی سر و دست به بیمارستان منتقل شد”.

مصدومیت یک کارگر در قزوین

به گزارش ایلنا، یکی از کارگران کارخانه کاشی پارس بر اثر سقوط از ارتفاع به شدت مجروح شد.

این حادثه ظهر امروز یکشنبه (۲۵ فروردین ماه) در کارخانه کاشی پارس واقع در شهر صنعتی البرز قزوین هنگامی رخ داد که کارگری حین انجام کار از ارتفاع سقوط کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت شهر صنعتی البرز، با حضور گروه‌های امداد و نجات، این کارگر جوان رهاسازی و به بیمارستان منتقل شد.