یک مسئول دولتی به دلیل تبریک روز مهندس به میرحسین موسوی از کار برکنار می شود

ابوطالب فرنیاپور، معاون سیاسی فرماندار شهریار به دلیل انتشار پستی در باره روز مهندس و تبریک آن به میرحسین موسوی با دخالت امام جمعه شهر از کار برکنار می شود. بر اساس گفته فرماندار شهریار “وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسئولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در خصوص تصمیم اتخاذ شده درباره معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار گفت که وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسئولیتی خود را ترک کند.

برکناری ابوطالب فرنیاپور، معاون سیاسی فرماندار شهریار در پی انتشار پستی اینستاگرامی است که وی در آن مناسبت روز مهندس را به میرحسین موسوی تبریک گفته بود.

به دنبال انتشار این پست موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه واکنش نشان داد و گفت که استاندار و فرماندار قول داده‌اند که “موضوع به شیوه‌ای که دلخواه مردم است، حل شود”.

از طرفی سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به استاندار تهران، از طرح موضوع با وزیر کشور خبر داده بود.

محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در واکنش به اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار حامیان محصورین را فاقد صلاحیت داشتن مسئولیت دولتی دانسته است.

لازم به ذکر است که روز ۵ اسفندماه در ایران به نام روز مهندس نام‌گذاری شده است.