یک خواننده پارس آبادی ممنوع الفعالیت و ممنوع الخروج شده است

همایون آل جعفر، خواننده اهل شهرستان پارس آباد اردبیل به دلیل حضور در یک برنامه تلویزیونی در کشور آذربایجان بیشتر از یک ماه است که ممنوع الخروج و ممنوع الفعالیت شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعلان حقوق بشر در ایران، همایون آل جعفر (آراز)، هنرمند پارس آبادی به دلیل شرکت در یک مسابقه تلویزیونی در کشور جمهوری آذربایجان ممنوع‌الخروج شده و از انجام هرگونه فعالیت هنری رسمی و غیررسمی در استان اردبیل منع شده است.

این هنرمند اهل پارس‌آباد طی یادداشتی در صفحه شخصی خود گفته است که اداره اماکن و اداره اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد او را به دلیل حضور در یک مسابقه تلویزیونی در کشور جمهوری آذربایجان ممنوع‌الخروج و از هرگونه فعالیت رسمی و غیررسمی در شهر پارس‌آباد و استان اردبیل منع کرده‌اند.

گفتنی است که رئیس اداره اطلاعات شهر پارس‌آباد به همه‌ی تالارهای مجالس و عروسی‌ها در پارس‌آباد دستور داده است که به همایون آل جعفر اجازه اجرا در این تالارها را ندهند و خود او را نیز تهدید کرده است که در صورت تخطی از این دستور مجازات خواهد شد.

آل جعفر نیز با تایید این خبر در صفحه شخصی خود نوشته است که بیش از یک ماه است که از هرگونه فعالت وی در تالارهای استان اردبیل جلوگیری و در همین مدت به هنگام خروج از مرز ایران جهت حضور در یک برنامه تلویزیونی در کشور آذربایجان از خروج وی ممانعت شده است.

این خواننده پارس آبادی طی هفته‌های اخیر با انتشار ویدئوهایی در صفحه شخصی خود نسبت به ممنوع الفعالیت شدنش اعتراض کرده است.