داوود عزیزی از زندان زاهدان آزاد شد

داوود عزیزی زندانی سیاسی محبوس در زندان زاهدان روز جاری آزاد شد. این زندانی که به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” در حال تحمل محکومیت خود در زندان زاهدان بود پس از تحمل حدود ۱۷ ماه حبس آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه ۴ بهمن ماه ۹۷، داوود عزیری، زندانی سیاسی محبوس در زندان زاهدان آزاد شد.

لازم به ذکر است در دیماه سال گذشته شعبه ۱۵ دادگاه شهید نوری زاهدان این زندانی سیاسی را در حین سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان زاهدان به اتهام خروج غیرقانونی از کشور به تحمل ۸ ماه حبس تعزیری محکوم کرده بود.

آقای عزیری در شهریورماه سال گذشته بازداشت و پس از چند ماه بازداشت موقت در زندان و سلولهای انفرادی بازداشتگاه وزارت اطلاعات با اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

داوود عزیزی ۲۰ ساله، پیش‌تر در شهریورماه سال ۹۶ به همراه بنیامین عزیزی و یاسر عزیزی در ترمینال زاهدان توسط پرسنل اداره اطلاعات زاهدان به دلیل وابستگی خانوادگی با یکی از رهبران شناخته شده اپوزیسیون بلوچستان که سال قبل در درگیری مسلحانه کشته شده بود بازداشت شد.