استان کرمان؛ مرگ یک دانش آموز و مجروح شدن ۶ تن دیگر در حادثه واژگونی سرویس مدرسه

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی یک سرویس مدرسه در مسیر کرمان به “اختیار آباد” با کشته شدن یک دانش آموز و مجروح شدن ۶ تن دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، امروز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه محمدحسین مصدق در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت ۱۳ ظهر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ به عنوان سرویس مدرسه حامل دانش آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

وی بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس فوری به محل اعزام شد اما یکی از دانش آموزان سرنشین این خودرو در دم فوت کرده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در این حادثه پنج دانش آموزان ۱۳ تا ۱۵ ساله و راننده سرویس مدرسه پس از اقدام های اولیه درمانی به مرکز درمانی شهید باهنر کرمان اعزام شدند.

شهر اختیار آباد در فاصله ۱۵ کیلومتری حومه غربی کرمان واقع است.

روز گذشته نیز فرمانده پلیس راه قلعه گنج از مجروح شدن چهار دانش آموز بر اثر واژگونی سرویس مدرسه در نزدیکی روستای چاه باغ شهرستان قلعه گنج در استان کرمان خبر داده بود.

پیش‌تر در تاریخ ۱۵ دی ماه سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه تصادف سرویس دانش آموزان در تهرانبا یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد و گفت در این حادثه ۴ دانش آموز و یک نفر دیگر مصدوم شدند.

در تاریخ ۹ دی‌ماه نیز در پی سقوط سرویس حامل دانش‌آموزان مدرسه‌ای در صومای برادوست ارومیه ۵ دانش آموز مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بودند