رهایی زندانی محکوم به اعدام پس از ۶ سال در شهرستان دلفان لرستان

یارالله کاکولوند معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان لرستان گفت که زندانی متهم به “قتل” در شهرستان دلفان پس از ۶ سال با رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافت. کاکولوند همچنین افزود “در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ پرونده اعدام با همت اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان لرستان به سازش ختم شده است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان مورخ ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷، فردی که به اتهام “قتل” به اعدام محکوم شده بود با تلاش مسئولان قضایی استان لرستان و اعضای شورای حل اختلاف شعبه روستایی در شهرستان دلفان از مرگ رهایی یافت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان لرستان گفت: “با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه روستایی هفت چشمه بخش کاکاوند شهرستان دلفان، پس از گذشت ۶ سال از وقوع یک فقره پرونده با موضوع اتهامی قتل که متهم آن به اعدام محکوم و حکم قطعیت یافته و در شرف اجرا بود، اولیاء دم رضایت خود را نسبت به متهم اعلام کردند”.

یارالله کاکولوند افزود: “در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ پرونده اعدام با همت اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان لرستان به سازش ختم شده است”.