توصیه حمید بقایی به وزیر اطلاعات

محمود علوی وزیر اطلاعات در کانال تلگرامی خود نوشت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است.

❇️ در خصوص سخنان وزیر اطلاعات ذکر چند نمونه در باب حرفه ای بودن معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات ضروری است:

❇️ خبرگزاری تسنیم خبر داد که محکومیت یک عضو تیم مذاکرات هسته‌ای به جرم جاسوسی برای بیگانگان که پیشتر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۵ سال زندان محکوم شده بود، تایید شده است. این درحالی است که قبل از این جناب علوی در صحن مجلس مدعی شده بود که کارشناسان وزارت اطلاعات معتقدند این عضو تیم مذاکرات هسته‌ای جاسوس نیست!

❇️ در سال ۱۳۹۱ مدیرکل اسرائیل معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات (که جناب علوی مدعی است مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور می‌باشد) به جرم جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی اسرائیل دستگیر گردید. یعنی فردی که به گفته جناب علوی باید مرجع تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور باشد خود جاسوس اسرائیل از آب درآمد! براستی چه میزان نظرات تشخیصی این فرد جاسوس، آن‌هم در جایگاه مدیرکل ضد جاسوسی محلی از اعراب دارد؟

❇️ البته با توجه به سوابق و تحصیلات آقای علوی خوب است قبل از هرگونه ادعائی به سوابق قبلی مجموعه تحت امرشان نظری داشته باشند آن‌گاه مدعی یگانه بودن مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور را اعلام نمایند.
(منبع: کانال شخصی حمید بقایی)
https://t.me/joinchat/AAAAADvDGSIr3cnGVtM94g