اعتراف زهرا لاریجانی به حراج اطلاعات فوق سری کشور

 

❇️«زهرا لاریجانی» دختر صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه که صبح روز پنج‌شنبه مورخ شش مهرماه پس از خروج از منزل به همراه محافظانش، توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) به اتهام جاسوسی برای «ام آی سیکس MI6 انگلستان» بازداشت شده بود، به اتهامات خود اعتراف کرد.

❇️ به گزارش شبتاب نیوز، روز چهار شنبه مورخ یک شهریور ۱۳۹۶ برای اولین بار سایت خبر ی «آمد نیوز» از پرونده جاسوسی زهرا لاریجانی، دختر رئیس قوه قضائیه برای سرویس «ام آی سیکس MI6 انگلستان» پرده برداشت، و در تاریخ یک مهر ماه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم نامه ای سرگشاده به آیت الله خامنه ای نوشتند، که «در آن نامه با اشاره به حسابهای شخصی رئیس قوه قضائیه، معروف به حسابهای انتظامی، بازداشت دکتر مهدی خزعلی به دلیل خشم صادق لاریجانی از وی، و انتشار خبر جاسوسی زهرا لاریجانی، و این که صحت خبر توسط منابع اطاعاتی امنیتی حوزه علمیه قم تایید شده است»، از رهبر جمهوری اسلامی ایران درخواست کردند که به این مساله ورود کند.

❇️ تنها چهار روز بعد مورخ پنج مهرماه ساعت هشت صبح در بیت رهبری، جلسه‌ای محرمانه با حضور آیت‌الله خامنه‌ای، حجت‌الاسلام مجتبی خامنه‌ای، وحید حقانیان، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، حجت‌الاسلام حسن (حسین) طائب، سردار محمدحسین زیبایی‌‌نژاد (نجات)، مصباح باقری کنی، حجت‌الاسلام اصغر حجازی، سردار محمدحسین باقری، سردار محمدعلی جعفری، سردار غلامعلی رشید و غلامعلی حداد عادل تشکیل شد.

❇️ بخشی از این جلسه به اولتیماتوم حاضران در جلسه به صادق لاریجانی اختصاص داشت. یکی از حاضرین گزارشی از وضعیت دکتر «مهدی خزعلی» در زندان به سایرین ارائه و پس از بررسی موضوع، مقرر شد «مهدی خزعلی» فورا با اخذ یک قرار کفالت جزئی از زندان آزاد شود. این کفالت در همان روز چهارشنبه توسط دادسرا از فرزند مهدی خزعلی اخذ و روز بعد مورخ شش مهر این زندانی سیاسی که با بغض و کینه‌ی صادق لاریجانی در زندان مانده بود آزاد گشت، و در همان روز زهرا لاریجانی به اتهام جاسوسی برای انگستان با دستور مستقیم «وحید حقانیان» بازداشت شد.

❇️ زهرا لاریجانی پس از بازداشت به منزلی تیمی واقع در بلوار ارتش، شهرک قائم منتقل شد، و از همان ابتدا دستگاه‌های دروغ‌سنج در محل نصب و تحقیقات برای کشف ابعاد این جاسوسی گسترده آغاز گشت.

❇️ بنا بر گزارشی که در اختیار خبرنگار شبکه جهانی «در تی وی» قرار گرفته، سه روز پس از بازجوییهای فنی روانشناسی و نصب دستگاه دروغ سنج، دختر رئیس قوه قضائیه نظام جمهوری اسلامی ایران به جاسوسی برای سرویس «ام آی سیکس MI6 انگلستان» اعتراف کرد و گفت، اطلاعات فوق سری کشور را به ازای اخذ پاسپورت انگلستان به حراج داده، و حتی مدارک پدرش و خانواده را برای اخذ پاسپورت انگلستان تحویل داده است.

❇️ گزارش بازجوییها از دختر رئیس قوه قضائیه توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) هر روز به دفتر «وحید حقانیان» ارسال میشود.

❇️ لازم به ذکر است ، در حین تحقیقات مشخص شد که «رئیس سر تیم شیفت محافظان صادق لاریجانی» با «زهرا لاریجانی» ارتباط جنسی برقرار کرده و این ارتباط تنگاتنگ موجب شده جزئیات فعالیت‌های او توسط این سرتیم حفاظتی با چشم‌پوشی همراه و به مراجع بالاتر گزارش نشود. با روشن شدن این موضوع، این مقام امنیتی – حفاظتی بازداشت و به زندان ۵۹ سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) در شرق تهران منتقل و اکنون تحت شدیدترین شکنجه و بازجویی‌ها قرار دارد.
https://t.me/joinchat/AAAAADvDGSIr3cnGVtM94g